Sommarprojekt - att göra iordning sovrummet?

Jag satt och funderade lite förut.. Man har ju så himla mycket tid att tänka när man skriver uppsats hela dagarna, däremot så har man inte mycket tid att göra något, inte jag iallafall. Jag sitter bara och tänker och skriver, all day long...

Men nu när jag ändå satt och tänkte igår, gick jag faktiskt och gjorde iordning lite inne på toalette. Satte upp lite hyllor, några krokar, och fixade lite snyggt helt enkelt. Det blev ju bättre än det var innan, och billigare än att renovera skiten?! Plus att det är en hyresrätt, så hur kul hade det blitt att betala för ngt man inte får igen? =) Men men, det blev ganska fint! Satt idag och funderade på hur jag skulle kunna förvandla vårt ganska trista sovrum till något lite roligare.... Måla om? Njae, orka det, målade en vägg lila, så den är fin, de andra vet jag inte om jag orkar bry mig om. Faktiskt. Men ok, P skulle hämta två garderober till från K-red. Alltså försvinner de vita byråerna. Förmodligen upp på vinden?! åtminstone till en början. Ev om man behåller den lilla för strumpor, skärp, vad vet jag? Sedan ska jag ju göra någontind med alla väskor, jag har alltså rätt många! Dock så används ju inte alla, så någon eller några skulle ju kunna skänkas bort till behövande! Men ett par krokar för väskor hade inte vart fel. Kanske ett skynke eller gardin eller ngt framför så att det inte ser så himla rörigt ut.

Men vi får väl se hur det blir, om det finns tid över i sommar så kan det ju bli ett litet projekt att syselsätta mig med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback