En ny lista, wihuu




Moahahhaha, jag har snott listan.
Rättelse, jag har nog snott alla mina listor =P

1. Namn? - Anna Dahlman
2. Exakt ålder? -  26
3. Vart bor du? - Göteborg
4. Bor tillsammans med? - Med love
5. Husdjur? - Dammråttor? Och en spindel, jag kallar honom Nosferatu!
6. Färg på ditt hus? - Gult?
7. När är du född? - 1 mars
8. Klass? - Medelklass?1
9. Vilket år tar du studenten? - Done that, 2003
10. Något jobb? - Förskollärare
11. När ska du sova ikväll? - Tidigt?!
13. Duschat idag? - Yes innan jobbet i morse
14. Kramat någon idag? - Ja, åtminståne 10 av ungarna
15. Pussat någon idag? - ja min Love =)
16. Vad har du ätit? - Thai-kycklinggryta
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor , en liten klänning och en kofta
19. Dagens sötnos? - Jocke
20. Dagens roligaste? - "Anna, när man har långt hår är man lite fräckare!"
21. Har du många vänner? - Jag hoppas det!
22. Hur många har du kysst? - Du, jag slutade räkna... Jag kysser bara Love
23. Vem kramade du senast? - Nog Bella
24. Hur många vill du ha sex med? - Dum fråga!
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? - P
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Alex: "Hej, tänkte på tyskland bara, kan la slå en pling när du har tid! Kram"

FAVORIT:
31. Film? - Grease? =) Klassiker!
32. Låt? - Train - Hey soul sister
33. Mat? - Kalops?
34. Dryck? - Vatten
37. Stad? - Göteborg, London eller Málaga
38. Land? - Öland ;)
39. Ämne i skolan? Bild, Spanska eller Teknik
40. År? - 2000, Millenieskifte är fräckt!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Tina
42. Personen du kysste? - Gissa!
43. Gången du spydde? - Haha, du jag var lite illamående förra veckan, men då var jag iofs sjuk?
44. Gången du grät? - Jag lipar lite från o till, mest när jag är förkyld
45. Pizzan du åt? - Maria
46. Gången du var i göteborg? - I´m still here?
47. Gången du var i stockholm? - Jadu, sjöslaget förra året?
48. Gången du var full? - i lördags
49. Gången du var hög? - aldrig vart
50. Personen som såg dig gråta? - Anna idag? =)

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på sällskapet
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen =)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  eeeh, inget dera!
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - Hmm, paradise?
60. Svart hår eller blont? - Brunt
61. Blåa ögon eller bruna? - Blå
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Göteborg, dum fråga!
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Vilket som med kebabsås
67. Randigt eller prickigt? - Prickigt
68. Älska eller älskas? - Älska
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Too many
71. Personer du hatar? - Jag hatar inte
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Till mig eller vad?
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - En
74. Glassar du ätit på en dag? - Räknas en ben&jerry förpackning som en? =)
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Lite sent för festivaler nu!
76. Gånger du haft minnesluckor? - Hahaha, alltid? Förtränger oviktigheter och tråkiga saker
77. Piercingar har du? - Hade en...
78. Personer du saknar just nu? - Mamma, pappa, lite gamla vänner osv
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 2

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Min love!
81. Ska du träffa imorgon? - Tina, memme, Pablo, Patrik o €Alex?
82. Sjöng du senast för? - Hehe, alla ungarna. Jag sjunger jämt!
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Msn, fungerar det fortfarande? =P
84. Spelade du tv-spel med senast? - Tina och P2?
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Får la lov att säga min Love där
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Dummaste jag hört! Ingen.
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Gissa bara...

VAD:
90. Gör dig glad? - Sommar, sol, glada människor och kärlek
91. Gör dig ledsen? - Vinter, kyla och avundsjuka tex
92. Vad vill du helst göra nu? - Dra på semester söderut...
93. Önskar du att du slapp göra? - Frysa =)
94. Vill du ha nu? - En flygbiljett, beviljad ledighet samt en reskassa
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Ett hus?
96. Längtar du till? - Våren
97. Tycker du om dina betyg? - Vad jag minns var de la helt ok!
98. Ångrar du i ditt liv? - Ingen idé att ångra sig. Don´t worry, be happy!
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag gjorde slut med mitt ex? Från där har mitt liv blivit så jäkla bra! Börja plugga, få lägenhet, hitta min älskade Patrik... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback