YO

Jag är väl inte världens mest aktiva bloggare, synd att påstå det =)

men jag har det ganska bra ändå... Firade två år med min lille gubbe häromdagen, pappa fyller år idag, hmm ja jag har tankar på att köpa hus, eller åtminståne större bil, och kanske en hund? =)

Well you know, det vanliga när man växer upp och blir gammal... Fan, min kollega undrade hur länge vi vart förlovade.... Jag vet inte, sen påsk förra året, låt oss säga i april. Kan det bli 1,5 år? Hur länge har vi vart tillsammans? 2 år! Ja vi var rätt snabba! Men men, vem bryr sig? Så länge vi trivs med vad som är sagt så är la det huvudsaken?!


idag är det så alltså dags att spänna musklerna och bege sig ut till Hisingen, denna okända ö från ingenstans! Lite kärlek, en hel massa mod, och sen beger jag mig.

har jag lite tur så kanske vi tillochmed kommer därifrån =P

MItt kära gamla p6 har ju alltså en kickoff för asparna, de små skitarna vet inte vad som drabbat dem! Anyhow, Tina har träffat en kille, vi kanske träffar på honom på stan senare =) Det hade vart lattjo. Sist de sågs fetdumpade hon mig för honom. Det var väl iofs rätt kul, för målet med DEN utgången var ju att hon skulle träffa en skön typ, och det gjorde hon la då!

Nej tagga till var det ja, *byter bort Tribute, startar Killer Queen!* Aaaaah jag tror det kommer bli en riktigt lattjo afton,. om min kära söta syster yster kan få bort den buttra minen och börja skratta... Får köra en Sjumilakliv för henne när hon kommer så hon släpper loss lite =)


Love you boo, men nu ska jag klä på mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback