A morning to die for!

Hej love,
jag vaknade igår och hade n sån där strålande dag. en sån dag man bara drömmer om och längtar efter. Kanske framförallt de pissiga gråmulna morgnarna när vädret varken är bra eller dåligt, det bara är väder? fruktansvärt för övrigt. Men igår var det alltså en bra morgon. Vaknade runt 7, och låg och drog mig och myste i sängen till klockan halv 9 kanske. Började sent nämligen. Så jag gick o duscha och tog riktigt god tid på mig innan jag trillade iväg till jobbet.

A morning to die for!

Faktiskt, till råga på allt så vaknade jag på samma sätt idag. Sometimes you're just THAT lucky! Jag har väl egentligen inte gjort nåt vettigt idag alls, och förhoppningsvis fortsätter det så. Bara en alldeles underbart skön härlig dag. Vädret är väl iofs inte så mycket väder idag ändå... lite smågrått, mest vitt, och ja väder i allmänhet... Men jag har en sån där go varm klump i hjärtat som bara sprider lycka. Så det gör ingenting. Vitt väder here I come!

På tal om något helt annat så gillar jag gruppen Mustasch, för Ralf Gyllenhammar har så sjukt skön röst! Och dom firar tydligen 10årsjubileum i år och släpper två plattor. Oh yeah! Bara en parentes till livet. Men det gör mitt liv lite mer nice!

Min kära älskade är på flyttning, hans kusin har tydlige köpt ett slott som de ska flytta in i idag. Låter ju inte helt fel.... Man kanske borde ta upp den kontakten lite mer? ;P Sedan fyller min kusin år idag, så henne ska vi gå och fira lite senare, showmiddag på Oakleys minsann. Kan bli ritkigt lyckat. Men det blir nog en tidig kväll. Jag vill inte gå ut idag. Egentligen hade jag vart helt ok med att bara stanna hemma o mysa.

By the way så är jag i klippartagen. De senaste dagarna har jag klippt av ca 15-20 cm av mitt hår. men jag har tagit det i omgångar så att jag får en chans att vänja mig vid det. Dumbass! Har nu knappt ner till brösten, så vi får se. Till imorgon kanske det bara är till axlarna? Det beror lite på hur snygg frisyr jag får till i afton. Vissa längder är ju bättre för mitt hår än andra!

För övrigt älskar jag Patrik. Puss och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback