Nu ska jag försöka vara smart...

Egentligen,
man lever ju bara en gång säger dom.
Men ändå så är man så jäkla dum att man ska "göra massa saker först".... Men SEN ska jag göra allt det där jag drömmer om. jag ska bara jobba först, spara pengar först, resa först, bli vuxen först, skaffa stabil ekonomi först, ska bara ska bara ska bara... Fan man sitter ju och låter som Alfons alltså! Löjligt! Störtlöjligt!Vari ligger egentligen problemet med att chansa?! De flesta klarar sig faktiskt alldeles utmärkt trots att de tar språnget utan att bara ha gjort allt det där "viktiga" först... Äh trött är jag!

Så älskling, skall vi ta och hoppa eller? Det är som sagt bara ett liv, och vi börjar ändå bli rätt gamla... kan vi inte göra allt det där vi ska göra sen, nu? så kan vi hellre göra det fler gånger än att pröva för första gången när man är runt en 75 bast och sen trillar man ner och dör. Ooops! Det var ju inte meningen?!


Blä, föresten hittade jag ett schysst hus på monvägen 132 i Gråbo so jag funderar på. Köp det till mig tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback