Can you make that happen?

Det sjuka är; jag är lycklig, men jag är inte det ändå.
Jag trivs med mitt liv, men jag tror faktiskt att det är något som saknas.
Men alla säger till mig att det bara är att gå vidare.
Det går att hitta nåt bättre.
Och ger mig förslag på olika typer som skulle passa mig.

Javisst, jag vet ju inte ens hur man raggar ju. Hur ska jag nu få deras uppmärksamhet om jag inte ens kan knepen va?
Det är ju kört.

Jag kommer sluta som en gammal tant på ett ålderdomshem. Ensam och övergiven.
Fuck that!

Men men, det är sommar, ja gick på semester idag. Ska ut och äta med lite jobbarkompisar om en stund. Det kan ju bli sweet även om det inte känns så. Jg skulle faktiskt vilja åka till grebbestad o hälsa på pojkarna där. Men då kommer det där odet i centrum igen. Jag törs inte =)
Eller ja helst hade jag velat att de kom hit till mig. Bara så... PLing plong, jag är här nu!

Can you make that happen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback