Målmedvetenhet?

Jag har lite konstiga saker för mig ibland.

  • Den första är definitivt att jag tänker på tok för mycket.
    På saker jag inte kan påverka för fem öre. På saker jag borde släppa. På förhoppningar som jag hoppas skall bli besannade. På vad jag skulle ändra om jag fick chansen. På ALLT!
  • Den andra är att jag inbillar mig saker.
    Jag tänker så mycket att jag ibland har svårt att skilja verklighet från sanning. Vilket egentligen bara blir ett problem om mina tankar involverar andra människor. Men som tur är så är det inte alltid "the case", så att säga.... Men fortfarande skapar jag en egen drömvärld där det mesta faktiskt är till min fördel, tro det eller ej. Därför kan jag också vara glad, kanske mer än jag ibland borde. Folk tycker jag skall vara arg, dom tycker att jag skall hata, dom tycker att jag skall förstöra. Och kanske hade jag gjort det för ett par år sen. Men jag vet inte, jag känner inte att jag är på en plats där det är mer värt att vara arg än att vara som jag är. Kanske förlorar jag på det. Kanske inte. Men jag tror på karma. What goes around comes around.
  • Den tredje är att jag aldrig slutar hoppas.
    Jag har en målsättning, jag utgår från att det blir så. Bumps in the road, sånt händer. Men det jag har i sikte tror jag ändå på att det kommer att ske.
    You can get it if you really want it, but you must try, try and try. You succeed at last.

Med de orden lämnar jag dig för idag. Kämpa för det du vill ha. Ingen annan kommer att kämpa för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback