Mina Mål


Under mitt liv har jag vissa mål jag skall klara av/genomföra. Det här är mitt sätt att konkretisera mina drömmar.

  • Lära mig att fotografera
  • Tapetsera en vägg med foton av dem jag älskar
  • Lära mig att spela gitarr
  • Resa till Taj mahal
  • Besöka pyramiderna
  • Åka till New York
  • Åka till Dublin
  • Besöka Barcelona och la Familia Sagrada
  • Lära mig att göra vackra cupcakes och tårtor
  • Börja använda scrapbooking
  • Börja måla tavlor igen
  • Börja sy
  • Vidareutbilda mig till specialpedagog
  • Ta körkort
  • Köpa mitt boende
  • Köpa ett sommarhus
  • Ha en egenodlad köksträdgård
  • Använda mina språk i praktiken
  • Bo utomlands ett tag
  • Lära mig kitesurfa
  • Skaffa dykarcertifikat

Jag vet inte, det är så långt jag kommer på nu. To be coninued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback