Now its just me babe.

Let me fill you in...
My life is a bit up side down at the moment, i believe that i have lost the ground i was standing on. Actually you can say that im flying. But not on those happy wings. Im flying like something thats been tossed away. Not a great feeling. But not all feelings can be great?

En sak som däremot fascinerar mig är hur folk regarerar, vissa blir överdrivet flirtiga, vissa drar sig undan, vissa vill trösta trots att jag inte är ledsen,vissa vill bara supa mig full? Jag vet inte riktigt tanken bakom allt, men ja antar att det  ändå är på grund av någon slags omtanke om mig. Jag sitter och lyssnar på lugna låtar. Försöker lugna ner mig själv kanske? Men då stöter man på en sån sång.... En sång som påminner mig om dig. Aj, vad det gör ont då. Eller så ser jag på tv, så kommer reklamen för DEN serien och mitt hjärta brister.

På ett sätt vill ja att du ska ha lika ont som jag har, just för att du är så okänslig. Åtminståne när jag prtar med dig. Vad jaginte förstår är hur du kan gå från A till R på två dagar. Hur allting som var viktigt dagen innan plötsligt inte betyder något alls. Hur allt plötskligt inte är värt att bevaras. Inte över huvudtaget! Du kanske började gå långt innan du sa det till mig, det kanske var det du gjorde när du inte ville tala med mig? Det kanske det det du gjorde när... Jag vet inte. Jag tycker bara att du kunde ha sagt något till mig. Det var det vi sa att vi skulle göra. Men du gick bara. Jag är glad att du mår bättre. Men måste du lämna mig här i gyttja? Jag ser ingenting, jag vet ingenting. Jag tycker du beter dig som något jag inte känner. Det kanske är det du vill? Det kanske är sån du är? Men hur kommer det sig att jag inte såg den personen under alla år? Jag är ledsen om jag sårat dig. Det är jag. Men jag vet inte om du är ledsen för att ha sårat mig?!

Det som ändå fascinerar mig är att jag för första gången blivit krossad. Ingen kul känsla faktiskt. Men mitt hjärta fick jag tillbaka iallafall. Det kastade du på mig för ett tag sen.. Det är väl först nu jag hittat alla delar att bygga ihop det igen. Det är inte lagat, med det är ihopbyggt. Im still broken.

Vad jag ångrar är väl att jag inte sa Grattis till varken Maggan elller Sara . Dom har ju inte gjort mig något. Men det känns bara dumt att göra det nu.You and me babe... Not anymore.

Now its just me babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback