this is my time to shine!

Jag måste erkänna att jag begriper mig inte på en hel massa saker.
Ibland är jag rätt korkad. Men jag tycker det är okej. Man kan inte veta allt, eller ens förstå allt. Däremot är det ju tråkigt om man inte förstår något alls eller missar massa saker för att man inte har förmågan att se helheten. Men hey, whatever =)

Jag funderar på om jag skall ta itu med något på min lista idag kanske. Jag är närmligen ruskigt sugen på att sy en klänning. Jag vet precis hur jag vill ha den. Frågan är väl då om jag har förågan att verkligen göra klart den?!

Men tänk såhär; en ganska liten överdel. lite halterneck alt v-ringad med breda axelband. Prickig i enfärgat blått eller lite mot lavendel mot en vit bakgrund. Kjolen är i samma nyans av blått och vid likt en 50-talskjol, med tyll.

En sån vill jag ha! Har dock inte hittat den i affärerna så jag får väl helt enkelt ge mig i kast med att sy den själv.
Jag har även ett påslakan i sjukt skön röd färg som jag kan tänka mig att sy om till en klänning =) Den som ändå kunde förverkliga mina tankar. Den personen hade jag älskat för all framtid. Jag talar och beskriver och min vän verkställer... True love!


Men men, till den dagen får jag försöka själv. SÅ vi ses om en stund, this is my time to shine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback