Projekt, done!

Japp,
tog mig en liten hemmarfixardag igår.
Det blev så sjukt bra, jag är så nöjd att jag vet inte ens hur jag skall uttrycka det..
Givetvis kunde jag kanske fixat det helt på egen hand, men ibland är det bra med en pappa som har lite specialverktyg och kanske kan hantera den där sticksågen lite bättre än vad jag kan.
Så dumt att itne be om hjälp kanske? Eller så kanske det är på tiden att jag lär mig själv?!
I vilket fall... pappa kom över och hjälpte till. Och Snyggt Blev Det!!


Tack snälla älskade pappa du är hur grym som helst! Love you!






Men såhär såg badrummet ut innan.
Jag ber om ursäkt för kassa bilder och att det inte är fler, men det är ett jävligt litet badrum =)

In process

Jag fäste den svarta överdelen med silikon i skåpet så det måste torka ca 24 timmar.
Böckerna ligger där som en tyngd.

Färdigt!

Nu är det bara att fylla skåpet
och lägga det man inte behöver exakt just nu ovanpå....
Awesome!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback