Midsommar

Jag måste säga att midsommar var över all förväntan. Det var lite oroligt med tanke på vilka det var som skulle komma.. Men tjena vad bra det blev. Helt perfekt blandning av folk faktiskt! Jag är så nöjd!

Stugan var väl helt ok, lite fattig men ok... 25 pers som var med. Wicked! Vi hade knytkalas där alla fick ta med sig saker till middagen, och dukade upp till långbord. Det var bara så bra, vädret var underbart, vi sjöng, vi lekte, vi skrattade, vi grillade spelade gitarr runt lägerelden. Alltså, det var så himla underbart! En sån där prippsreklam som man bara vill vara med i själv!

Jag skall lägga upp lite bilder när jag väl får tummen ur och flytta över dem från kameran till datorn. Men nu ska jag nog ta mig till soffan och titta på lite film, för det har jag saknat. Film alltså.


Sedan kan jag väl iofs erkänn att det fanns saker som jag saknade. Men det låg inte inom ramen för vad jag kunde ordna, så det är ingen idé att längta efter det. Får lösa det ännu bättre till nästa år helt enkelt. Tänk att livet kan vara så bra, så annorlunda, så konstigt.

Glad midsommar på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback