Att sandblästras eller peelas, det är frågan?

Jag funderar på att bege mig till ett ställe, jag vet inte om du hört talas om det, men det heter Studs..  =)

Hahaha, årets skämt! Nej förlåt, det är inte ok att dra internskämt med sig själv =) Men seriöst så funderar jag på att gå dit, don´t bother to ask me why, för jag har inte en susning! Galet men sant eh... Det är tydligen handdukspub och det kan ju va najs o springa runt o lattja i en handduk mitt i stormen? Det måste väl vara alla blottares dröm!? "Det var inte jag, det bara blåste! I never meant to hurt nobody...."

Anyho, här sitter jag, vart sitter du? Ska vi leka?

Har faktiskt blivit inbjuden till ett kalas som beskrivs i episka ordalag. Kan det vara värt att kila iväg på? Det är antingen det eller Håkan Hellström, i Göteborg... Hmm Svårt val faktiskt. Episkt var ordet!

Nej nu vill jag duscha, känner mig lite smått sandblästrad efter dagens utevistelse. Men då slipper jag ju å andra sidan peela mig =)

Tjing, vi ses väl på andra sidan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback