Goa drinkar på putamadre?!

Alo,
var o kikade på götebrogsvarvet idag, tjena vad mycket folk eller!? Ja!
Men av alla de som sprang kände jag bara igen 2 st. Betyder det att jag hänger med massa osportiga typer? =) Who cares, det är ett gött gäng i vilket fall!

Planen för ikväll? Jadu jag vet faktiskt inte riktigt, finns lite olika bud här: Göteborgsrundan(pubrunda), utekväll med tjejerna, hänga med lite annat gott folk eller bara dra mig här hemma?

Förra helgen skulle jag ju definitivt ut! Det sket sig rätt rejält, hamnade hemma? Eller kan man hamna hemma om det är där man har förfesten? I vilket fall kom jag inte ut varken på fredagen eller lördagen. Är lite sugen på att träffa nytt folk faktiskt! Putamadre var ett rätt gött ställe sist jag var där.... Kan vara en hit igen! Annars M&M eller ngt annat hak med schysst uteservering...

Sedan har jag ju tusen saker att fundera över. Hur mycket kan man tänka innan man är klar?! Mycket verkar det som iallafalla... Mitt liv är något av en byggplats för tillfället. Allt håller på att omorganiseras och i mitten sitter jag och skall försöka hitta rätt plats för allt. Good luck?!

Har iallafall min söta lilla Cajsa att ramla på, eller Tina, eller Alex eller någon annan goding som jag bara är tacksam av hela mitt hjärta till!

Har ju ett hum av vem jag vill ramla på mer förståss, men det tar vi en annan dag?!


Oooh honey, what will I do woth you? Vi kanske kan dansa? Jag tror jag ska börja breaka... NEJ, jag bara skojjade förstår du väl.... Men salsa är ju rätt hett. Det kanske man kan ta upp igen?!

Nu blir det iallafall middag, och sen lite romdrinkar. Oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback