Livet händer medan du är upptagen med att planera...

Well, då var alltså jobbveckan slut för denna vecka.

Det var la trevligt då.

Känns om jag har himla mycket fritid helt plötsligt. 
Har fixat klart lite pyssel på badrumsskåpsdörrarna.... börjat diska, eh det tar en evighet btw... börjat sortera ut saker från sovrummet, köpt målarfärg, städat lite... Ja jag känner mig ganska produktiv faktiskt. Eftersom jag slutade 16.30 och klockan nu är 18.20. Hallå är jag inte awesome!?! I think I am =)


Så min inhyrda målare kommer hit nu på fredag och lattjar lite. Skall väl spackla en del först antar jag, sen slipa o måla. Men sen vet jag inte riktigt vad som sker, jag ska antingen måla om fondväggen med. Det har jag fått stränga order om! Men jag vet inte om jag har hittat någon nyans jag älskar än. Iallafall inte hos alcro. Så jag får la antingen bege mig ut på jakt efter något annat eller leta upp en tapet?

Anyho, its gonna be awesome!

Det som annars står på schemat framöver är ju då hänga lite på pedagogen imon och gå på föreläsning hela dan, en endagskurs sas... Sedan el stockholmo på fredag hänga lite med Oskar på kvällen och dricka fishbowls =P Lördag, ingen aning, lite sittning?! Söndag åka båt. Måndag vara bakis. Tisdag föreläsning igen och onsdag ledig. sedan torsdag fredag nästa vecka är jag tidig... hihihi, så då har jag också massa fritid, sen är det helg... IGEN! Och då ska jag ha singstarfest med Linda.... =) Ska du med?!

Tänk ibland går livet fort!

Måste köpa mig lite canvasdukar med, har ju en del målningar att ta tag i faktiskt. Känner oerhört efter i mitt egna kreativa skapande här. Men men, det får gå som det går.

Men idag, efter diskandet så tror jag nog att det blir till att lyxa till det lite med cupcakes =) Förbereda inför den oerhört långa och plågsamma resan norröver till det där landet kallat Stockholm...

I might not keep you updated honey... Iallafalla inte förrän efteråt. But I love you, I really do!


Just det glöm inte att spontana mera... Livet händer medan du är upptagen med att göra planer Love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback