ett tillrört huvud är inte att rekommendera....

Det här livet är lite underligt..

För det första så är människor väldigt konstiga!
För det andra så är jag inte helt på det klara om jag vill leva med eller utan andra människor!
För det tredje vad är meningen med hela skiten?

Gaaaah, I get mad!

Så sitter man här då och pysslar lite med ovve, en helt vanlig lördag. Eller?
Naej det är ju faktiskt inte det, inte alls faktiskt...
Det är ju nämligen togafest ikväll. och inflyttningsfest. och piratpub... såklart samtidigt!

Så i värsta fall får jag skippa inflyttningsfesten och hoppas de drar till piraterna?
Fuck me slowly..... bäää, jag blir bara depirmerad på sånt här....

Jag blir så tillrörd i huvudet att jag blir apatisk och vill stanna hemma. För jag kan inte bestämma mig för vad jag vill göra. Jäää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback