Ingen katt

Jag har ändrat mig.
Jag kom nämligen på en sak.
Det var ett sätt att fly på.
Istället för att sortera bland mina tankar och reda ut mitt liv trodde jag att en katt skulle bli en quick fix.
Något annat att lägga tankarna på och fokus.
Men det är nog faktiskt inte en så bra idé när allt kommer till kritan.
Det som däremot vore lite vettigt hade ju varit att faktiskt ta reda på vad det är som äter upp mig och lösa de problemen först.
För att vid ett senare tillfälle skaffa katt om det då fortfarande skulle vara aktuellt.
Eller vad tror du? Jag vill inte ha en verklighetsflykt. Jag vill faktiskt reda ut mitt lov. Trot eller ej. Sedan kan jag väl iofs ångra mig lite att jag lät det gå så långt med katten. Jag vet inte. Jävla knepigt. Folk lär ju bli sura. Med all rätt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback